گوشی فول اچ دی ال جی
موبایل و تکنو لوژی
اطلاعات کلی درباره موبایل
پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : good boy

امسال سال نمایش‌گرهای Full HD است قبل از نمایشگاه CES کمپانی HTC گوشی خود با صفحه نمایشگر فول اچ دی را معرفی کرد در نمایشگاه CES2013 نیز سونی و هوآوی و ZTE نیز گوشی‌های Full HD را خود را معرفی کردند، سامسونگ نیز تقریبا و به طور تلویحی نشان داد که گلکسی اس 4 از صفحه نمایش Full HD استفاده خواهد کرد.

 

  اکنون نوبت به ال جی رسیده تا در این مورد خودی نشان دهد، همگان انتظار معرفی یک گوشی فول اچ دی از ال جی در نمایشگاه CES را داشتند اما این اتفاق انجام نشد، گرچه وبسایت AndroidHeadline گفته که ال جی قصد دارد گوشی هوشمند فول اچ دی خود را در سه ماهه اول 2013 ارائه کند و این گوشی با کد GK شناخته خواهد شد که مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی و پردازنده 4 هسته‌ای خواهد بود.

 

علاوه بر این ET news نیز اعلام کرده که ال جی گوشی فول اچ دی خود را در نمایشگاه بارسلون یعنی نمایشگاه MWC معرفی می‌کند و صفحه نمایش این گوشی ال جی توسط پنتک ساخته خواهد شد.

 

 

تحلیلگران عقید دارند یکی از علت‌هایی که ال جی  و شرکت HTC (که قرار است پرچمدار جدید خود با نام M7 را معرفی کند) مبادرت به انجام اینکار نکرده‌اند می‌تواند این باشد که این دو شرکت نمی‌خواهند قبل از معرفی گلکسی اس 4  و یا آیفون نسل بعدی محصولات خود را رو کنند.

 

باید منتظر باشیم تا ببینیم ال جی می‌تواند یک رقیب جدی برای گوشی‌های فول اچ دی کنونی رو کند یا خیر؟ نظر شما چیست؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موبایل و تکنو لوژی و آدرس techman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 724
بازدید کل : 33725
تعداد مطالب : 198
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1